Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

Sık Sorulan Sorular

Üniversitemiz Öğrenci Kulüpleri

Kulüp Danışmanı veya Kulüp Danışman Yardımcısı değişikliği dönem içerisinde yapılabilir mi? *

Evet.

Kulüp Danışmanı veya Danışman Yardımcısı, Danışmanı veya Yardımcısı olduğu Kulübün YÖNETİM KURULUNA hitaben istifa dilekçesi yazar ve kulübün yönetim kuruluna iletir. Dilekçede, istifa nedeni, güncel tarih ve ıslak imza bulunmalıdır.

Kulüp Yönetim Kurulu toplanarak istifa dilekçesini değerlendirir, talebin uygun görüldüğü ve yerine hangi öğretim üyesinin Danışman veya Danışman Yardımcısı olarak görevlendirildiği karara bağlanarak Karar Defterine açık olarak yazılır. Karar Defterinde bulunan sayfada, güncel tarih, karar sayısı ve toplantının başlığı bulunmalıdır. Alınan karara Yeni Kulüp Danışmanı ve Yönetim Kurulu Asil Üyeleri imza atar. Kararda herhangi bir yedek üye veya üye veya denetim kurulu üyeleri imza atamaz.

Son olarak, Gerekli Formlar sayfasından indirebileceğiniz Danışman/Danışman Yardımcısı kabul formu doldurulup (Danışman veya Yardımcısına ait güncel Cep Telefonu ve güncel e-mail adresi bildirilmesi zorunludur.) ilgili Danışman veya Danışman Yardımcısı tarafından imzalandıktan sonra, tüm belgeler Fakülteniz üzerinden Daire Başkanlığımıza gönderilmesi gerekmektedir.

Fakülteniz üzerinden Başkanlığımıza göndereceğiniz evraklar;

* Danışman veya Yardımcısına ait istifa dilekçesi

* İstifanın kabul edildiğine ve yeni görevlendirilen Danışman veya Danışman Yardımcısı bilgilerine ilişkin Karar Defteri Örneği

* Danışman/Danışman Yardımcısı Kabul Formu

Üniversitemizde aktif olan öğrenci kulüplerinin iletişim bilgilerine nasıl ulaşabilirim? *

Aktif öğrenci kulüplerimizin listesini görüntülemek için lütfen tıklayınız.

Öğrenci kulüplerinin işleyiş esasları nasıl belirleniyor? *

Üniversitemizde faaliyet gösteren öğrenci kulüplerinin kurulma, güncellenme ve denetim işlemleri Öğrenci Kulüpleri Koordinasyon Kurulu (Ö.K.K.K.) tarafından yapılmaktadır. 

Öğrenci kulüpleri; kuruluş, güncelleme, etkinlik ve diğer işleyiş süreçlerinde Marmara Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi doğrultusunda faaliyet gösterir.

Öğrenci Kulüpleri Yönergesi'ne ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Öğrenci kulüplerinin güncellenme işlemleri nasıl yapılır? *

Faaliyetlerine devam etmek isteyen Üniversitemiz öğrenci kulüplerinin her yıl 15 Mayıs gününe kadar güncelleme evraklarını kulüp danışmanının bağlı olduğu akademik birime teslim ederler. Akademik birimler tarafından güncelleme evrakları üstyazı ile Rektörlük makamına gönderilir. 

Ne zaman öğrenci kulübü kuruluş başvurusu yapılabilir? *

Üniversitemizde Ekim ve Şubat aylarında olmak üzere akademik yıl içerisinde iki kez öğrenci kulübü kuruluş başvurusu yapılabilir. Kuruluş evrakları ilk yarıyıl için 15 Ekim, ikinci yarıyıl için 15 Şubat tarihine kadar kulüp danışmanının bağlı olduğu akademik birime iletilir. Tüm başvurular akademik birimler tarafından üstyazı ile Rektörlük makamına iletilir. Başvuru İşlemleri İçin Tıklayınız.

Bu sayfa Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından en son 10.01.2019 14:01:56 tarihinde güncellenmiştir.